Hrvatski Human u opasnoj konkurenciji s Googleom i nizozemskim KLM-om
Objavljeno: 02/05/2020ZAGREB- Hrvatska agencija Human našla se u finalu najprestižnije digitalne nagrade na svijetu. O veličini nagrade govori činjenica da su joj među konkurentima Google i nizozemska aviokompanija KLM. Jedna od nagrada koje se dodjeljuje je Glas publike i tu im možemo pomoći. Glasati za Human moguće ja na adresi https://bit.ly/human-webby
Međunarodna akademija digitalnih znanosti i umjetnosti (IADAS) proglasila je finaliste ovogodišnjeg 24. izdanja Webby Awards nagrade, međunarodno priznate kao jedne od najprestižnijih nagrada na internetu. Za razliku od prethodnih godina kada se nagrada dodjeljivala u New Yorku, zbog trenutnih okolnosti ovogodišnja dodjela odvijat će se online pa tako ovogodišnji Webby nosi naziv “WFH: Webbys From Home”. Internet je trenutno naše ljepilo. To je najmoćniji alat kojim se podržavamo i uzdižemo pa zato ne čudi da su ovogodišnji finalisti kompanije i pojedinci koji su se iskazali kao predvodnici u informiranju i pomaganju svijetu u ovom trenutku, izjavila je Claire Graves, izvršna direktorica nagrade The Webby Awards.
Zanimljivost ovogodišnjeg finala jest ulazak hrvatske kompanije Human u probrano društvo velikih igrača na međunarodnom digitalnom tržištu.
Agencija Human poznato je ime na regionalnoj digitalnoj sceni, a njihovi radovi redoviti su pobjednici na regionalnim i međunarodnim natjecanjima. Izradom digitalnih rješenja bave se proteklih 19 godina pri čemu su kroz niz godina osvajali brojne nagrade. Posljednju nagradu osvojili su prije dva tjedna za isti rad, a riječ je o međunarodno akreditiranoj nagradi MIXX koja se dodjeljuje u sklopu Dana Komunikacija. Web stranica Human donijela im je po osmi put MIXX kipić za najbolju web stranicu u hrvatskoj, a njihovoj stručnosti u prilog ide činjenica da se nagrade dodjeljuje posljednjih deset godina.
Kratko komentiraju da je formula njihovog uspjeha u velikom naglasku na razumijevanje cjelokupne priče te fokus na krajnje korisnike i rezultate. Stvaraju proizvode koje tjeraju i klijenta i korisnika da kažu: ah, ovo je baš bio gušt.
Human je osvojio finale u kategoriji Najbolje prakse na webu upravo za svoju web stranicu humaninteraction.com za koju je odmah na prvu jasno da nije riječ o uobičajenoj stranici. Direktna i opuštena komunikacija, efektna fotografija i video pa čak i inače rijetko čitljiva politika privatnosti koja u slučaju Humana to nije, osvojile su simpatije međunarodnog IADAS žirija među kojima se nalaze najveći digitalni stručnjaci.
Kategorija Best practices jedna je od najstrožih kategorija i služi kao standard industrije za korištenje inovativne i napredne prakse u izrade web stranica. Radovi moraju pokazati izvrsnost prema svih šest kriterija Akademije: sadržaju, strukturi, navigaciji, vizualnom izričaju, interaktivnosti, funkcionalnosti i ukupnom iskustvu.
Web stranica Humana tako se našla u društvu finalista među kojima su Google i nizozemska nacionalna aviokompanija KLM.
Od ostalih finalista izvan kategorije nalaze se mnoga poznata imena među kojima su HBO, NASA, Spotify, Saturday Night Live, BBC, Lego, UNICEF ali i pojedinci: Leonardo DiCaprio, Idris Elba, Wiz Khalifa, Serena Williams i Tom Hanks za koje je žiri ocijenio da su svojom aktivnošću pridonijeli razvoju interneta prošle godine.
Osim nagrade žirija, svi radovi natječu se i za glas publike pod nazivom Webby People’s Voice, a upravo u toj nagradi možete pomoći i našem Humanu. Glasanje se održava online, a za Human moguće je glasati na ovoj poveznici sve do 7. svibnja. Pobjednici 24. Webby Awards i Webby Poeple’s Voice bit će proglašeni 27. svibnja.