Projekt Oakersi GimGos nesmetano se provodi i tijekom nastave na daljinu
Objavljeno: 04/05/2020Učenici prvih, drugih i trećih razreda Gimnazije Gospić tijekom ove školske godine sudjeluju u državnom Pilot projektu „U školi otvorene kohezije – At the School of Open Cohesion, ASOC“ kojeg provodi Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije u suradnji s Ministarstvom obrazovanja.
GOSPIĆ- Projekt se nesmetano provodi i tijekom nastave na daljinu, a učenici redovito istražuju i rješavaju zadatke kako bi sve završili u zadanom roku. Cilj projekta je praćenje ulaganja koja se provode u sklopu kohezijske politike EU-a i poticanje kulture aktivnog građanstva. Projekt kojeg su učenici izabrali za svoje istraživanje vezan je konkretno za središte Ličko-senjske županije i grad Gospić te nosi naziv „Promicanje održivog razvoja kroz revitalizaciju i povećanje privlačnosti šume Jasikovac“.
Šuma Jasikovac zaštićeno je područje u gradu Gospiću koje je kroz povijest imalo značajnu ulogu, a u nedavnoj povijesti uslijed ratnih događanja u velikoj je mjeri devastirano. Sufinanciranjem iz fondova Europske unije u suradnji s Gradom Gospićem šuma Jasikovac uređena je u edukacijsko-rekreacijski centar. U želji da podignu svijest građana o važnosti prirode i naše šume Jasikovac te da potaknu građane na boravak i provođenje aktivnosti na otvorenom, učenici prikupljene podatke redovito objavljuju na svojim društvenim profilima Oakersi GimGos na Twitteru, Instagrammu, Facebooku i na blogu https://spremnizaprojektgi.wixsite.com/oakersgimgos.
Bitno je napomenuti da je naša škola jedna od pet odabranih škola u Republici Hrvatskoj koje sudjeluju u ovom projektu. Gimnazijalci su svoju projektnu skupinu nazvali Oakersi prema engleskoj riječi oak koja u prijevodu znači hrast, a hrast je najzastupljenije drvo na prostoru šume Jasikovac. U projektnom timu je 29 učenika s profesoricom Amneris Annom Diminić kao voditeljicom projekta i profesoricom Editom Klobučar kao zamjenicom voditeljice. Obzirom da se radi o interdisciplinarnom programu koji uključuje razne vještine, npr. pisanje novinskih članaka, izradu infografika, analizu podataka itd., svaki učenik ima određene zadatke koje odrađuje kako bi istraživanje bilo što kvalitetnije. Program projekta podijeljen je u četiri lekcije, a učenici su izradili i videozapis u kojem su prikazali rezultate istraživanja.
Projekt završava u svibnju ove godine i škola koja najbolje odradi zadatak bit će nagrađena putovanjem u Bruxelles za vrijeme Tjedna europskih regija.
Napisala: Nika Tomičić, učenica 2. a
Voditeljica projekta: Amneris Anna Diminić