Traže se mladi glumci, klinci javite se
Objavljeno: 22/03/2022Tražimo dječake i djevojčice u dobi između 6 i 10 godina, te dječake i djevojke u dobi od 12 do 15 godina za uloge u dugometražnom igranom filmu. Projekt financiraju Hrvatski audiovizualni centar i HRT, te je uloga honorirana. Planirano snimanje filma je u siječnju i travnju 2023. godine u Lici, u trajanju između 5-7 dana. Glumačko iskustvo nije potrebno. Audicija će biti održana u
subotu, 26. 3. 2022. od 14h do 17h u Pučkom otvorenom učilištu „Dr. Ante Starčević“ u Gospiću. Točan termin bit će potvrđen mailom nastavno na prijavu. Ukoliko ste zainteresirani javite nam putem maila filmpro.audicija@gmail.com sa sljedećim podacima i fotografijama: • IME I PREZIME (od djeteta i roditelja) • GODINE DJETETA • FOTOGRAFIJE DJETETA (portret i cijela figura)
• KONTAKT BROJ TELEFONA RODITELJA Za sva dodatna pitanja obratite se na gore navedeni
e-mail ili na telefon na 097/6514217. Audiciju organizira produkcijska kuća Eclectica.
Veselimo se prijavama
Radi se o povijesnom filmu koji je smješten između dva svjetska rata i prati kroz četiri životne etape glavnog lika Miju u njegovom odrastanju. Upravo zbog epizodnično postavljene priče u potrazi smo za djecom u dobi od 6 do 14 godina. U jednoj priči naš glavni lik ima 8 godina, a u drugoj ima 14 godina. Međutim tu su i likovi njegove mlađe sestre, te lik prijateljice. Upravo zbog toga pozivamo i dječake i djevojčice u dobi od 6 do 14 godina da se odazovu na audiciju. Audicija će biti jednostavna i zabavna – kolegica će voditi neformalni razgovor sa djecom koji bi snimala kako bi poslije imali video zapis audicije (koji neće biti nigdje javno korišten). Ne treba se posebno pripremati niti oblačiti niti će trebati učiti tekst napamet. Glumačko iskustvo nije potrebno. Audicija za djecu iz Gospića će se održati u subotu, 26. 3. 2022. od 9h do 13h u Pučkom otvorenom učilištu “Dr. Ante Starčević”. Dok će se na istom mjestu popodne od 14h do 17h održati audicija za djecu iz ostatke županije. Audicije su “odvojene” isključivo iz organizacijskih razloga.