Gospić je u 2024. godini iz sustava evisitor zabilježio 6 posto više turističkih dolazaka i 11 posto više noćenja nego u 2023.godini

Objavljeno: 03/01/2025

GOSPIĆ- Turista je u Grad Gospić  u 2024.g. došlo 6 posto više nego prethodnu godinu  , a ostvarili su  54117 tisuća noćenja, što je ne samo više nego u  2023.g. nego i u odnosu na  najbolju turističku 2019. godinu.

više turista i noćenja u 2024. naš je grad  među tek desetak  u Hrvatskoj s dvoznamenkastim porastima u odnosu na 2023.

Destinacija raznovrsnih atrakcija , privlači posjetitelje prirodnim ljepotama, kulturnom baštinom i autentičnim gastronomskom ponudom. Svakako treba uzeti i u obzir pomno osmišljene manifestacije tokom 7 i 12 mjeseca koje privlače određeni broj posjetitelja.

Rastuću potražnju prati i rast smještajnih kapaciteta

U gradu Gospiću rastu i smještajni kapaciteti, pa je tako broj osnovnih kreveta od 2019. do sada porastao za više od 30 posto, grad trenutno raspolaže sa  1442 kreveta , a broj smještajnih objekata je trenutno 224.  Otvaraju i novi smještajni kapaciteti, interes vidimo po upitima u turističkom uredu, svjesni smo da unatoč ovim iskoracima grad Gospić i dalje ima manjak smještajnih kapaciteta, posebice više kategorije. To je izazov i prilika za razvoj i daljnja ulaganja, to je  smjer kojim želimo ići – privlačiti nove investicije koje će odgovarati zahtjevima suvremenih putnika i istovremeno sačuvati lokalnu baštinu i autentičnost.

Kako je većina smještajnih kapaciteta u privatnom smještaju, očekuje da će nova zakonska regulativa donijeti promjene, uključujući potencijalni rast kvalitete kroz rekategorizaciju smještajnih objekata.

Zbog tih i ostalih izazova, trenutno radimo na Planu upravljanja destinacijom, koji će pružiti strateški okvir i smjernice za dugoročni i održivi razvoj cjelogodišnjeg turizma u našem gradu. Plan će se fokusirati na ravnotežu između povećanja kvalitete smještajnih kapaciteta i očuvanja autentičnosti te na stvaranje prilika za dodatno povezivanje privatnog i javnog sektora, čime bismo postavili temelje za razvoj u skladu s potrebama lokalne zajednice i turista.

Za 2025. u planu je i nastavak jačanja kvalitete turističke ponude kroz   edukaciju i osposobljavanje kadrova za održivi razvoj destinacije, a u tom smjeru ide i promocija, koja će krenuti kroz desetak dana , izraditi će se nova image brošura destinacije ,  promocija kreće posebno kroz ciljane kampanje naglašavajući  autentična iskustva, gastronomiju i prirodne ljepote grada Gospića.

Naši rezultati nisu samo brojevi , već dokaz da turizam u našem gradu ima sve značajniju ulogu u razvoju gospodarstva, a najveća nagrada nam je sretan i zadovoljan gost koji nam se opet vraća.

 

Direktor TZG Gospića

Maja Strilić, mag.oec

Možda Vas zanima