POHVALNO: Gospić, Plitvička Jezera i Udbina zajedno u turistički razvoj
Objavljeno: 06/10/2021GOSPIĆ- Nakon što je Ministarstvo turizma i sporta izdalo suglasnost potpisan je Sporazum o udruživanju lokalnih turističkih zajednica Gospića i Plitvičkih Jezera i jedinice lokalne samouprave, u ovome slučaju općine Udbina koja nema svoju turističku zajednicu. Ugovore su potpisali gradonačelnik Karlo Starčević i načelnici Ante Kovač i Josip Seuček. Svi se slažu da je do današnjeg dana sve pomalo sporo teklo jer prvi sastanci održani su još prije godinu dana, no moralo se poštovati proceduru. Sada će se raditi na razvijanju turističkog proizvoda- provođenje projekata „Lika je lik (lijek)“ i „Odlično je-iz Like je“. Područje Plitvičkih jezera, grada Gospića i općine Udbina nalazi se u krugu 50 kilometara, međusobno se dodiruju. Nacionalni park Plitvička jezera raspolaže svjetskim prirodnim biserom i velikim brojem turista koji mogu upotpuniti svoj boravak u Nacionalnom parku tako da produže svoj boravak ,posjete grad Gospić, centar županije, te odaberu neku od brojnih dodatnih aktivnosti. Plitvička Jezera s prirodnim draguljem , Nacionalnim parkom, snažna su turistička općina s puno posjetitelja. Ipak načelnik Ante Kovač smatra da udruživanje donosi samo dobro, jer u turizmu ne postoji konkurencija nego dodatna ponuda. Nedostatak promocije povijesno poznatog i značajnog područja Republike Hrvatske, općine Udbina, odnosno srednjovjekovne Krbave ovim projektom bi se promijenila i destinacija bi dobila povijesno i vjerski značajniju ulogu nego što je to imala do sad. Načelnik općine Josip Seuček kaže da što se tiče privatnog turizma postoji malo apartmana, no uz koronu se sve više traži ruralni turizam pri čemu je prednost Udbini blizina mora. Gradonačelnika Gospića Karla Starčević kaže da će grad Gospić s ovim udruživanjem povećati broj turista u Gospiću iako je upitno gdje ih smjestiti jer su kapaciteti premali. Zajedničkim programom moći će se kvalitetnije raditi na razvoju turističkog proizvoda i promotivnim aktivnostima, te definirati turistički brend destinacije odnosno mikroregije kao cjeline.
Milan Tomašević