Turistički rekordi Pećinskog parka Grabovača
Objavljeno: 16/08/2016PERUŠIĆ- Kako to obično biva, mnogo truda i rada na projektima i ponudi u turizmu za posljedicu ima rezultate. Pećinski park Grabovača kao zasigurno jedna od najaktivnijih ustanova za upravljanje prirodnim bogatstvima u Ličko-senjskoj županiji, djeluje i sve više postaje prepoznat brend u cijeloj Hrvatskoj.
Rezultati dolaze svakodnevno, kako u vidu povećanja broja turista i posjetitelja, tako i u vidu razvoja destinacije i prepoznatosti u medijima i na društvenim mrežama. U samo tri mjeseca društvene mreže Pećinskog parka Grabovača zabilježile su rast od čak 300%, dok one konkretne brojke posjetitelja Parku i pećini Samograd zaključno s jučerašnjim danom bilježe sljedeće brojke.
Na vrhuncu turističke sezone u Hrvatskoj, 15. kolovoza, Pećinski park Grabovača zabilježio je 5925 posjetitelja u 2016., čime je premašena ukupna brojka iz cijele 2015. godine kada je posjeta bila 5858 posjetitelja. Najveće povećanje u 2016. godini bilježe svibanj i srpanj, dok je u svibnju broj turista porastao više od 100% – s 1158 na 2318 , u srpnju je to gotovo 200% – s 671 na 1524 gostiju.
Veliki uspjeh Pećinskog parka Grabovača prokomentirala i ravnateljica Parka Katarina Milković:
Red, rad, disciplina i komunikacija – to su četiri ključna faktora za uspjeh. Nije bilo lako od običnog brda stvoriti brend – još uvijek ga stvaramo. Nismo uvijek imali podršku tamo gdje smo očekivali da ćemo je imati, ali čini mi se da se javnost po malo senzibilizira sa svime što činimo kako za našu lokalnu zajednicu tako i za dodatnu ponudu Ličko-senjske županije. I bez obzira na dobre rezultate ove sezone, osobno i dalje smatram da možemo bolje. Naravno, uz ograničeni broj ljudi koji rade (četiri zaposlena) teško je očekivati neke velike i značajne pomake, ali snalazimo se. Gdje postoje volja i trud, postoje i rezultati, a mi svoje rezultate, ma koliko mali bili, nastojimo predstavljati javnosti kako bi bili upoznati sa svakim segmentom onoga što radimo, a ljudi to nagrađuju. Dokazali smo to i kroz spektakularni Lika cave trekk koji je zapravo bio još jedan alat za promociju naše geobaštine i georaznolikosti koja bi nam u budućnosti mogla biti adut za razvoj turizma.
Izvor likaclub.eu